ADVERTISEMENT

Subscribe Via E-mail

0 Türbanlı Karım ( Kardeşimin Altında ) İnliyordu

AD
Selam, ben önce sizlere kendimi tanıtayım; ben 32 yaşında 7 yıllık evli biriyim eşim pınar ise 25 yaşında 1.55 boyunda ince belli tombul kalçalı ve taş gibi göğüsleri olan sexsi bir bayandır. Ama çok mutasıp düşünceleri olan türbanlı biridir. Sizlere anlatacağım hikayemi bundan 3 yıl kadar önceyaşadığım. Eşim pınarla evliliğimiz gayet mutlu geçiyordu düzenli bir sex hayatımız vardı. İşimde de kardeşimle birlikte çalışıyorduk. Kardeşim bekardı ve babamlarla köyde oturuyordu ama İşimiz gereği çoğu zamanlar bizde kalıyordu. Kardeşim harun eşimle yaşıttılar ve gayet iyi anlaşıyorlardı. Benim kahve alışkanlığım olduğundan zaman zaman eve geç giderdim. Eşim önceleri bu gidişlerimden rahatsız olduğunu söyler evde olmamı istedi. Ama sonraları rahatsız olmayı bırak nerdeyse kendisi kahveye gitmemden memnun olur bir halde idi...! Birgün yine eve geç geldim, zili çaldım ve bayağı bir geç açıldı kapı ve içeri girdiğimde pınarda anlayamadığım bir heyecan vardı. Neden geç açtın kapıyı dediğimde bulaşık yıkadığını o sebeple geç açtığını söyledi. İçeri geçtiğimde kardeşim harun salonda tv seyrediyordu, hoş geldin dedi ve oturduk birlikte sohbetye başladık. Bir müddet sonra harun ben yatayım diyerek odasına geçti. Bende pijamalarımı giymek için yatak odasına gittim. Dolaptan pijamalarımı alırken eşimin fantazi çamaşırları aceleyle konulmuşcasına dolabın içinde duruyordu dikkatimi çekti, çünkü o pınar çamaşırlarını düzensiz bırakmazdı. Tekrar içeri geçtim ve pınarda işini bitirip yanıma geldi oturdu. Ona hayırdır çamaşırların dolapta firari dolaşıyor dedim. Pınar bir an duraksadı kem, küm ederek senin için hazırlanmıştım ama harun gelince aceleyle çıkardım ondan dedi. Ama hali bir tuhaftı üzerinde fazla durmadım ve bir müddet sonra yatak odasına geçtik eee o zaman boşa gitmesin diyerek pınara arkadan sarılıp boynunu öpmeye başladım. Ellerimle göğüslerini okşamaya başladım ve ellerim kayarak bacaklarının arasını okşamaya başladı. Pınarda her zamanki istek yoktu sadece bana uyum gösteriyor idare eder bir şekilde sevişiyordu... Bir süre sonra pınarı tamamen soymuştum, amı bacaklarının arasına sığmayacak şekilde şişmiş ve sulanmıştı. 16 cm lik yarağımı amına dayadığımda çok rahat şekilde girdiğini gördüm. Pınarın amı hiç bu kadar geniş değildi, çok rahat bir şekilde gidip geliyordum. Bir müddet gidip geldikten sonra içinde patladım. Pınara teşekkür ettim ve kafamda sorularla uyudum. Ama kafamda o günden sonra kendime bile soramayacağım sorular oluştu. Pınardan beklemediğim şeyler aklımı karıştırmaya başlamıştı. Bunun cevabını bulmam lazımdı ve bir plan yapıp uygulamaya koymaya karar verdim. Sabah evden çıkarken akşama işlerimin olduğunu belki gelemeyebileceğimi gelmezsem merak etmemesini söyleyerek onu yatakta öptüm ve kapıdan çıkarken dilinin tam kapanmamasını sağladım bu şekilde itince kapı açılıyordu. İş yerinde haruna şehir dışına gidiyorum işim uzarsa akşam gelmem diyerek ayrıldım ve akşamın olmasını garip bir duyguyla beklemeye başladım. Saatler geçti ve akşam oldu sat 20.30 gibi cebim çaldı baktım eşim beni arıyor, yemek hazırlayayımmı ne zaman döneceksin diye bende işimin bitmediğini gelemeyeceğimi söyledim ve kapadım. Artık anlamıştım bu telden sonra nelerin olacağını. Ama ilginç olan bu durumun beni etkilemiş olmasıydı. Enteresan şekilde tahrik etmeye başladı düşüncesi bile. Bu arada sat 22.00 olmuştu ve benim eve gitme zamanım gelmişti... Eve geldim veyavaşça kapıyı iterek açtım. Salonda ışık yanmıyordu aralık olan yatak odasının kapısın ama ses yoktu. Yatak odasından sesler geliyordu ve yavaşça içeri süzüldüm dizlerim titriyorrdu bunun nedeni zevkmi öfkemi bilmiyordum ve aralık olan kapıdan içeri bakınca gece lambasının loş ışığında pınarla harun deliler dibi sevişiyorlardı... Harun yenge sana bayılıyorum harikasın dedikçe pınar kendinden geçiyor ve harunuun dudaklarını koparırcasına emiyordu. Pınarı böyle şehvetli görmek sikimi kazık gibi yapmıştı. Elimi sikimden alamıyordum. Harun yengesinin üzerindeki şeffaf bulizi çıkardı ve taş gibi memelerini emmeye soymaya başladı, eli aşağıya doğru kayarak mini eteğini kaldırıp amını yoğurmaya başladı... Pınar kıvranıyordu altında ve eliyle harunun başını aşağı döğru iterek amına inmesini sağladı. Bu arada ben sikimi çıkarmış okşuyordum. Harun yengesinin bacaklarının arasına dudaklarıyla masaj yapmaya başlamıştı. Pınarın dudaklarından sik beni harun doyur kol gibi yarağına ona bayılıyorum gibi sözler çıkıyordu. Ve Kalkarak harunu yatağa oturtup önüne diz çöktü eliyle harunun yarağını öfeleyerek dışarı çıkardı. Gerçektende harunun siki 25 cm kadar kol gibi birşeydi. O nu görünce neden pınarın amına benimkinin o kadar rahat girdiğini anlamıştım. Sikini ağzına aldı ve emmeye başladı harın onun başını tutarak ağzından sikiyordu yengesini gidip geliyordu ağzında. Pınar harununkini tam kıvamına getirince kalktı ve sik beni harun doyur beni diyerek domaldı önünde. Bu pozisyon benim bitişim oldu ve patladım o anda. Pınarın o yaraktan alacağı hazı biliyordum çünkü o pozisyonda harun arkasına yaklaştı ve eliyle amının arasını okşadı sikinin başını dayamasıyla pınara yüklenmesi bir oldu. O andapınar ahhhhhhh diye bağırarak amına giren yarağın daha derinlere ulaşması için kalçalarını haruna doğru bastırması biroldu. Harun kalçalarından tutarak tekrar yüklendi ve pınarın amında . kayboldu tamamen içindeydi artık. Yenge harikasın kaç tane kadın siktim senin gibisi yok diyordu ve arkasında gidip gelmeye başladı. Pınarın amı ıslanmış olmalıki vurdukça şapıltılar geliyordu. Bu arada benim sikim tekrar sertleşmişti çok değişik bir duygu yaşıyordum eşimi başkası sikiyordu bu kardeşimde olsa bana zevk verdiğini o gün anladım. Pınar . artık kopmuştu tamamen ve bağırıyordu doldur amımı harun , doyur beni , çıldırıyorum diye.O sözler harunu etkiliyorolaacakki dahada hızlı sikiyordu pınarı. bu şekilde 15 dakika kadarsikiştiler her pozisyonu tattı aşkım karım pınarım ve vucudu sarsılmaya başladı ve bir müddet sonra kas katı kesildi anladım o zaman boşaldığını. Onun boşalması harunu da etkilemiştiki son bir darbe daha vurarak geliyorum diye bağırdı ve yengesinin amına boşaldı. Bende onlarla geldim ve hemen oradan uzaklaşarak sesizce evden çıktım. Ertesi gün eve geldiğimde saat sabah 10.30 gibiydi ve pınar hala uyuyordu. Öperek uyandırdım onu ve bana çok yorgun hissediyorum kendimi kahvaltıyı dışardayapalımmı dedi. bende olur dedim hazırlandı ve çıktık. O günden sonra pınarımla doha çok ilgilenmeye veisteklerini yerinegeyirmeye çalışıyorum. Bu arada benim şehir dışı seyhatlerimde arttı. Eşim harundan başkalarıylada yalnızlığını paylaşmaya başladı onu da başka hikayemde anlatacağım. Adilhan

0 yorum:

Feeds Comments

Leave A Comment: